lördag 2 januari 2010

Bloggfunderingar

Sitter här och funderar lite på det här med bloggande. På sistone har jag inte kännt att jag hunnit med att blogga riktigt och det har blivit lite av ett dåligt samvete. Så vill man ju inte att det ska kännas - det ska ju vara kul att blogga. Men jag har försökt sköta tre bloggar på sistone - förutom denna även dotterns bebisblogg och sedan mitten av november en blogg för en kurs jag går på KTH.

Men precis till nyår bestämde jag mig för att avsluta bebisbloggen - faktum är ju att vår dotter inte är någon bebis längre. Iställer får lilla T gästspela på den här bloggen ibland. Kursbloggen är ju på begränsad tid och jag behöver bara göra ett inlägg i veckan (men det ska ju handla om något vettigt kursrealterat och det kan ju vara svårt nog att få till).

Böcker vill jag nog fortsätta att skriva om, men jag ska göra ett uppehåll med "show & tell" och jag funderar på hur jag ska göra med mina blommor. Vi får se vilken ambitionsnivå bloggandet landar på ...

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du fortsätter bloggandet - även om det inte blir så ofta. För hur ska jag annars kunna hänga med dig i vardagen? ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, att sluta helt blir nog svårt ;)

    SvaraRadera
  3. Lägg det på den nivån du vill. Inget dåligt samvete. VI är glada när vi får nått :)

    SvaraRadera
  4. Jag hinner knappt med EN blogg så jag förstår dig!

    SvaraRadera