onsdag 18 april 2012

Dagens

Börjar dagen med en lista som jag hittade hos Klara:

Dagens humör: Ganska glad (men trött som vanligt).
Dagens låt: ”Alla mina fingrar, alla mina fingrar, går så bra …” (som dottern sjunger på sin rytmik – den har fastnat i mitt huvud!)
Dagens borde: På jobbet: räkna kalkyler (tråkigt!). Hemma: deklarera (tråkigt!).
Dagens frisyr: Öh, ingen särskilt. Håret bara hänger där. Men jag har kammat mig ;)
Dagens smink: Mascara.
Dagens klädsel: Svarta jeans, svart linne, blå och vitblommig omlottklänning från Nanso, skor från Camper.
Dagens planer: Jobba, jobba, jobba.
Dagens materiella vill ha: Massor av snygga vårkläder.
Dagens fundering: Vad jag egentligen ska göra på workshopen jag ska på om en halvtimme.
Dagens beroende: Kaffe. Alltid kaffe.
Dagens tråkigaste: Att kliva upp ur min varma och sköna säng.
Dagens längtan: Barnen. Längtar alltid efter dem när jag inte är med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar