måndag 30 juli 2012

Ett par byxor

Det är kanske lite svårt att se, men det här är ett par byxor. Det var i alla fall det jag skulle handla när jag smet från familjen en liten stund i förra veckan.

Idag har jag lyckats utverka en hel dag på egen hand. Få se om jag lyckas bättre med byxshoppingen idag. Just nu väntar jag ut regnet på ett café i sällskap med en latte och en hög inredningstidningar.

Update: Nej, inga byxor, men några tröjor, en bunt strumpor, ett nytt mobiltelefonfodral och två koftor. Bästa fyndet var en InWear-kofta som var nedsatt med 50%

6 kommentarer:

  1. Men det var mycket söta byxor!
    :-)

    Kram
    Åsa H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det!
      Men det är kanske mindre sött när jag kommer till jobbet med rumpan bar ;)

      Radera
  2. Jo men självklart, det kan väl alla se. Att det där är ett par byxor ;)

    SvaraRadera
  3. Byxor ja, det är väl klart! Vad skulle det annars vara?

    SvaraRadera