tisdag 16 mars 2010

Nillas mönstervecka: natural street art - gator

Tisdagens bild i Nillas temavecka ska ha motiv från gator: asfalt, gatsten, brunnar, galler.

Idag fick mobilkameran tjänstgöra och kanske ser man märklig ut när man går och stirrar rakt ner i marken i jakten på mönster. Men vad gör det när man hittar den där saknade pusselbiten:




Den här lilla lastbilen är väl snarare är en symbol än ett mönster.



Och så hittade jag den röda tråden!
Skönt - jag funderar ofta på var den har tagit vägen. Den är lite trasig som ni ser, så det är väl därför tillvaron ter sig lite hackig emellanåt.

7 kommentarer:

  1. Fina bilder! Jag gillar lastbilen! Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Va fina mönster! :-)....den röda tråden...den är lite lurig ibland :-)

    SvaraRadera
  3. Å vilka fina bilder! haha skrattade år din räda tråd! :-)

    SvaraRadera
  4. Fint mönster och härlig vårsol i första bilden. Lastbilen var ju toppen, vilken kul grej.

    SvaraRadera
  5. Tror jag kan ha lagt in fel länk, att det blev till min bild från igår, det går ju inte att se nu för kommentaren väntar på godkännande så här kommer ett nytt försök för säkerhets skull.

    Fint mönster och härlig vårsol i första bilden. Lastbilen var ju toppen, vilken kul grej.

    SvaraRadera