onsdag 15 april 2009

Kulturfyran: om Kulturfyran

Det var länge sedan jag hakade på Kulurfyran, men det kanske är dags att hänga på igen. Denna vecka handlar det om just Kulturfyran. Frågorna lyder:

"Jag skulle vilja ha lite kulturfyretips av er den här gången. Bland annat. Här är frågorna:"

1. Hur många frågor och utmaningar, som Kulturfyran och olika bilduppgifter som Utan Ord hos Pumans dotter och Tisdagstema brukar du hänga på?
Få se nu - jag var ganska flitig med Kulturfyran ett tag, sedan har jag varit med i Bokfemman och Böcker A-Ö hos *Malin* och nu i fredagstemat "Show & Tell". Och så frågelistor när jag är på humör.

2. Vad tycker du är roligast att svara på för slags frågor?
Om böcker.

3. Har du något förslag på någon Kulturfyra?
Jag är ledsen - jag har ingen fantasi alls just nu.

4. Vilken kultur betyder mest för dig? Böcker? Film? Bild? Bloggar? Musik?
Böcker absolut! Därefter film. Musik hänger jag inte med alls i och "måste"-bloggarna vet jag inte ens vilka de är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar