onsdag 19 maj 2010

Shoppa bör man

Shoppa ska man så klart göra i Amerikat. Dollarn har bra kurs och det vimlar av outlets. Anna tog med oss till deras stamställe och utrustade mig med kuponger. Maken - som inte är så road av shopping - fick roa lilla T och jag och Anna gick i affärer. Vi är egentligen inte så bra på att shoppa ihop, men vi är väldig bra på att prata medan vi shoppar och det är ju nästan trevligare :)

Och jämfört med vännens förra besökare var vi väldigt måttliga, men några fynd blev det ju. Converse-skor till hela familjen, jeans-short och grå/lila munkjacka till mig, tuffa jeans och brun/blå munkjacka till lilla T från GAP.

Lilla T är klart tuffast i sina skor.







Och en liten, liten sko i present till syrran. Den matchar hennes nya bil.

3 kommentarer:

  1. Kul att ni hittade saker att handla! Och lilla T´s converse matchar ju hennes luvtröja då! Snyggt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag trodde nog att jag skulle shoppa mer, men var inte riktigt på humör. Men vi blev nöjda med det vi hittade.

    SvaraRadera