torsdag 1 november 2012

Att göra sig av med saker - slutspurt

Tja, jag kan väl utan att överdriva säga att jag inte riktigt lyckades slutföra den här utmaningen. Under utmaningens sista 10 dagar blev det inte mycket utrensat. Inte för att det inte fanns mer att ta tag i, utan för att tiden och orken inte räckte till.
En kasse bebisleksaker (men den står fortfarande på vinden, så de har ju egentligen mest bytt plats) och två par byxor som på något mystiskt sätt hade krympt ;)
Jag har också gjort ett tappert försök att ge bort barnens gamla barnvagn, men utan att lyckas.

Men jag känner mig ändå ganska nöjd. Jag har ändå kommit loss och rensat på flera ställen som jag tänkt på länge och med lite tur kommer jag att ta tag i de grejer som finns kvar på "att göra"-listan tack vare utmaningen.

I november har jag och en kollega en helt annan slags utmaning, som kommer att bli oerhört tuff för mig. Mer om det i ett eget inlägg senare.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har varit jätteduktig ändå!

    SvaraRadera
  2. Det är jättebra med teman på bloggen. Ett liknande lördagstema har jag i morgon - i Projekt :-)
    Ha en skön Allhelgonahelg önskar Ingrid.
    Kram!

    SvaraRadera