lördag 24 november 2012

Galleri Fredag: Böcker


Åh, jag glömde helt bort Galleri Fredag igår! Böcker är ju ett favorittema. Jag får utveckla det lite senare, här kommer en bild så länge.

Update: Bättre sent än aldrig kommer här lite mer om temat böcker i Galleri Fredag. Det är ju inte precis någon hemlighet att jag älskar böcker. Det är både mitt jobb och mitt stora fritidsintresse. Jag har ett enormt habegär när det gäller böcker och vill helst bära hem alla jag ser. Men jag har blivit något lite bättre på att ibland rensa ut i hyllorna. Jag slänger dock aldrig en bok! Istället försöker jag ge bort den till någon eller lämna det till t.ex. Erikshjälpens second hand-butik.
Jag har också blivit bättre på att låna böcker på biblioteket (igen - hängde där alltid när jag var yngre).

Jag har en bokblogg där jag bloggar om böcker jag läst och annat bokrelaterat. Titta gärna in där ;)
Just nu har jag en läsutmaning på gång som lämpligt nig heter just "Böcker om böcker". Det är lite extra kul med bokbloggen nu för jag har börjat bli erbjuden recentionsex från förlagen och när det kommer post adresserat till bloggen så känns det lite extra kul.

 
Jag avslutar med ett par bilder från mitt eget "bibliotek" där jag tyvärr inte tillbringar så mycket tid som jag skulle önska.
 

 

4 kommentarer:

  1. Hur kunde DU göra det?! ;) Men du kanske drömde dig bort i en bok :)

    SvaraRadera
  2. Fniss, jag har en likadan bild i mitt inlägg :-).

    SvaraRadera
  3. Ja, du har väl lite att skriva om :-)!
    Önskar dig en skön fortsättning på helgen.
    Kram

    SvaraRadera