måndag 1 juni 2009

Pocket och trix - tredje paketet

Idag fick jag ett efterlängtat Pocket & trix-paket - det tredje och sista. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och det var ett härligt paket!

Böckerna var Barbara Voors Syster min och Zadie Smiths Autografjägaren (den har jag dessvärre läst, men jag gillar Smith, så det var hetl rätt tänkt). Och sedan var det massor av roligt trix - godis, doftljus, ballonger (perfekt när vi snart ska ha 1-årskalas) och två smarrig marinader med penslar och allt. Det passar ju verkligen så här i grilltider.



Stort tack till min hemliga bokvän för detta paket och de två andra - de har varit så roliga att få i posten. Och jag har absolut inte en aaaning om vem du är, så du får gärna avslöja dig för mig om du tittar in här.

1 kommentar: