lördag 13 juni 2009

Show and tell: Halvårskoll

Fredag betyder Show & Tell. Idag är temat: halvårskoll
Meningen med dagens tema är att vi ska visa upp sex olika bilder från årets första sex månader.

Här kommer min första halva av 2009:

Januari
Makens skidresa blev ingen höjdare (varken för honom eller mig ...).
Februari
Den som väntar på något gott ...
Långt senare än det var tänkt fick jag äntligen ett examensbevis med posten.
Mars
Familjesemester i Åre.

April
Våren kom till Lund.

Maj

Besök hos familjen i Vänliga Västmanland och för att gratta söta syster till hennes pedagogexamen.

Juni

Makens första semesterdag och avstampen för en lång och mysig sommar tillsammans hela familjen.

Nu får jag ta mig en runda och se vad ni andra hottat på under första halvan av året.

Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Ojojoj det såg inte skoj ut med handen! Mrn i övrigt verkar ni ahft ett bra första halvår 2009! Gillar verkligen ditt kort med stavarna mycket!!!! :-)
    Och du hoppas nu ni får en rikgit härlig semester!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Och det var ett examensbevis att bli avundsjuk på oxå :)

    SvaraRadera
  3. Tänk om vi hade vårvädret från april nu!

    SvaraRadera
  4. Saltistjejen - nä, det var trist för alla inblandade. Maken fick sin efterlängtade skidsemester förstörd (det här hände så klart frsta dagen) och jag fick sköta nästan all marktjänst och lilltjejen i flera veckor.
    Roligt att du gillar kortet - jag åker inte skidor själv, så jag fotade lite istället. Kram!

    Leopardia - tja, det hade förstås varit ännu bättre att få det när det var tänkt och inte 9 år senare ;)

    Sparkling - tack!

    Anna - ja, det hade väl varit härligt! Men idag var det riktigt fint här i Skåne.

    SvaraRadera