torsdag 15 september 2011

Pocketprasslar igen

Jag har anmält mig!

Har du?

5 kommentarer:

  1. Jag tänker varje gång att jag ska anmäla mig, men det blir aldrig av. :-)

    Jag var iaf med första omgången och tyckte att det var kul. Så kanske, kanske att jag skulle...

    SvaraRadera
  2. När jag går på länken är det ditt inlägg igen??

    SvaraRadera
  3. Malin - man ska ju lämna att man har tid och ork att fixa ett mysigt paket också. Det kommer säkert fler tillfällen.

    Anna-konstigt! Det skulle vara en länk till En bok om dagens pocketbyte.

    SvaraRadera
  4. Åå jag skulle just anmäla mig, men min bokblogg är visst för ung :( Kan man anmäla sin bakblogg istället? ;) Oh well, nästa år kanske. Hoppas det blir skoj!

    SvaraRadera
  5. Ja, det behöver ju inte vara en bokblogg! Det brukar vara skoj.

    SvaraRadera