tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften?


Någon som gav något nyårslöften igår?

11 kommentarer:

  1. :-)
    Ett riktigt gott nytt år önskar jag er!!
    Med mycket choklad. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nope, känns onödigt :) Fast jag borde bli bättre på att rensa och städa hemma och hinna med att sortera foton och göra fotoböcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle jag också vilja (om jag hade gett nyårslöften).

      Radera
  3. Vi har börjat räkna points igen. MM har gått upp nästan 10 kg sen vi var i Frankrike i juni och han tänker inte åka dit igen innan han går ner dem, säger han. Jag behöver också gå ner i vikt så här blir det ingen choklad det närmaste halvåret. Så lång tid tar det att gå ner med relativt sträng diet - inte svält förstås. Jag vill ju gärna åka ner till Rivieran även nästa juni. Förra gången hade jag en förestående operation att se fram emot när vi kom hem, så jag kunde inte riktigt koppla av. Vi får väl se hur det går i år.
    Kram från Ingrid och extra kramar till dina små. Om du har lust att läsa en nyskriven bok av min femåring är länken här http://fussybabies.blogspot.se/.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för er! Tack för länken till boken - den är helt suverän! Kram!

      Radera
  4. Nej, kommer bara att bryta dem ändå. ;-)

    SvaraRadera
  5. Nej, inga nyrslöften här inte. Det funkar inte på mig om jag inte verkligen VILL förändra något. Och är det så behövs ändå inga nyårslöften, för då går det av sig själv.

    SvaraRadera