lördag 25 oktober 2008

Födelsedag

Jag är verkligen barnsligt förtjust i födelsedagar och dagen igår var riktigt mysig. Först blev jag uppvaktad av maken och dottern med paket på sängen. Bara det - att vi numera är tre i den här familjen är ju en rätt så fantastiskt present i sig. Men paket är ju roligt så det gjorde ju inget att jag gick många praktiska, fina, roliga och goda presenter. Jag blev också väldigt glad över alla födelsedagshälsningar jag fick på posten, via telefon, SMS, mejl och på Facebook.





Sedan fick jag lyxfrukost som maken gjort i ordning. Han var tyvärr tvungen att jobba, men lilltjejen och jag fick stanna hemma och mysa. Och hon hade vänligheten att somna om efter frukost, så att jag fick lite extra sovmorgon.

Vädret var inget vidare, men jag och lilla T promenerade ner på stan i alla fall för att fixa lite mums till kvällen och när maken kom hem igen (med vackra rosor) åt vi sushi och varsin tårtbit. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar