torsdag 23 oktober 2008

Jag jag blivit prasslad - igen!

Så dök äntligen mitt andra Pocket & prassel-paket upp. Men det var väl värt att vänta på (ingen fara alls min bokvän) och temat var kärlek.



I paketet låg ett sött kort och hela två pocketböcker. Fast egentligen fyra för Cora Sandels Alberte-serie är tre böcker i en. Som svar på din fråga, bokvännen, så har jag inte läst något av Cora Sandel men det här verkar vara precis i min smak. Den andra boken heter Jakaranda av Tamara McKinely. Jag tror jag läst något av den författaren tidigare, men inte denna titel.

Prasslet var väldigt roligt. Fina hjärtformade praliner, ett väldoftande kärlekste, en romantisk tändsticksask och ett supersött änglaspel med hjärtformade "kläppar". Gissa vem som ska krypa upp i soffan och mysa med levande ljus, te, choklad och en bra bok!

Dessutom låg där ett litet reflexhjärta som en extra present till lilltjejen. Så omtänksamt! Den sitter redan på barnvagnen.

Varmt tack till min hemliga bokvän!
(som jag tror bor uppåt i landet med tanke på var tepåsen var inköpt. Men det kan vara en avledande manöver).

1 kommentar:

  1. Ja, jag bor egentligen i Skåne, men passade på att inhandla lite thé då jag var på konferans uppe i Norrland. Eller så kanske jag ljuger... :)

    Bra att du gillade paketet!

    SvaraRadera