tisdag 27 januari 2009

Jag har fått en utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse av min svägerska - tack, tack!

Hon får tillbaka den av mig för hon är så duktigt på att sticka. Men jag skickar också vidare till söta Klara som är jätteduktig på att baka.

Hennes mamma Anna är väldigt kreativ med sina fina foton och så är hon superduktig på att göra smycken - förhoppningsvis får vi se lite av dem på bloggen någon gång.

Jag vill även skicka den vidare till evasleva som har massor av kreativa bröllops- och inredningstips på sin blogg. Och snart tror att jag vi får se en massa inspirerande bilder på renoveringen av den nya lägenheten.

5 kommentarer:

  1. Tack! Vad du är snäll.
    Jag ska försöka komma igång med smyckena igen.
    Det har varit så mycket annat nu ett tag ...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. tack vad glad jag blir!
    Det kan behövas efter sjukdoms- och resfrånvaro. Men jag hoppas på att komma igång igen :)

    SvaraRadera
  3. Du är väl värd en utmärkelse! Blir alltid så glad och uppmuntad av alla fina pysselbilder och de underbara onsdagsblommorna!

    SvaraRadera