fredag 27 mars 2009

Show and Tell - teman i april

Jo, nu är det så att jag har förmånen att ta över stafettpinnen för Show & Tell i april och jag har redan mina teman klara:

3 april - gult
April är ju påskmånad och då är färgen gul aktuell. Vad betyder gult för dig? Gult är fult?

10 april - långsamt
Långfredagen. Förr i världen årets långsammaste dag. Vad är långsamt för dig?

17 april - vårtecken
Nu borde våren ha kommit i nästan hela landet. Vilket är ditt bästa/största/viktigaste/första vårtecken?

24 april - övergivet
Sista temat ut för april lämnar jag helt öppet för tolkningar.

Är det någon mer som vill hoppa på Show & Tell, så är det bara att lämna en kommentar, så länkar jag till dig!

5 kommentarer:

  1. Kanonteman! Ser framemot att få skriva...hoppas bloggtorkan inte infinner sig bara. Det gör den ju ibland.

    SvaraRadera
  2. Taina - roligt att du gillar mina teman :)

    SvaraRadera
  3. Roligt tema, men svårt... måste ut och fota lite, för jag har inget i mitt arkiv... Ha en skön kväll!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Fritt ur hjärtat och Birgitta - välkomna hit! Kul att ni gillar mina teman.

    SvaraRadera