måndag 9 mars 2009

Pysselutmaning: första projektet

Mitt första projekt var inte ett oavslutat projekt, utan ett inte ens påbörjat projekt. Ett tankeprojekt som funnits ett tag, men igår fixade jag klart det.

Överblivet tyg som använts till det här och det här, kantband som blivit över från det här, en bakficka från ett par trasiga jeans och några söta knappar blev en förvaringsficka att hänga på insidan av spjälsängen. Bra för nappar, morgonsockar, snuttetrasan och andra småsaker som "flyter omkring" lite i och omkring sängen.

10 kommentarer:

  1. Va duktig du är ...blir helt avis på din kreativitet! Super fint!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin. Jag är så imponerad av dig.

    SvaraRadera
  3. Tack.
    Jag måste säga att det finns väldigt många duktiga pysslare med i utmaningen. Vilka fina saker!

    Jag är egentligen inte så van vid symaskinen och är lite slarvig (läs: lat) och vill att det ska gå snabbt, så ibland blir det lite hafsigt. Men det syns inte så mycket på bild ;)

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt med det tyget! Och vilken bra idé att återanvända fickorna sådär! :)

    SvaraRadera
  5. Jätteduktigt! Vad fint det blev!

    SvaraRadera
  6. Ph och Boktokig - tack! Kul att ni tittade in!

    SvaraRadera
  7. wow vad smart, ska genast spara ner i min insprationsmapp!!
    trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera