fredag 3 juli 2009

Bilder från Sölvesborg och Hällevik










5 kommentarer:

  1. Hej, hittade din blogg när jag sökte efter blommor. Fick då se att vi hr både blommor och böcker som gemensamt intresse, och så barn förstås du med din lilla flicka och jag med mina barnbarn. Kul! Ha en fortsatt trevlig sommar, hälsningar från Ylva, blekingska :)

    SvaraRadera
  2. Hej Ylva! Så roligt att du tittade in hos mig. Nu klickar jag mig bort och tittar på din blogg.

    Glad sommar!

    SvaraRadera
  3. Å jag tycker Simrishamn är supermysigt på sommaren!
    Fina bilder.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Saltis - hi, hi, jag hade ju skrivit fel - bilderna var från Sölvesborg. Men vi har varit i Simrishman denna sommar också och det är inte dumt heller.

    Anna - ja, visst var det sött! :)

    SvaraRadera