lördag 6 februari 2010

Tack

Söta Amy har gett mig en fin utmärkelse - tack!

I utmärkelsen ingår även en uppmaning om att berätta sju saker om sig själv som ingen vet om. Jag har ju fått liknande utmaningar förut, så det kanske inte finns några saker kvar att avslöja ...

Men jag gör ett försök - de som känner mig väl vet säkert allt redan - men några får kanske veta något nytt:

1. Jag lyckades en gång få en gympavikarie att faktiskt tro på att jag fick psykiska besvär av att åka skridskor och jag slapp var med på lektionen.

2. Jag får egentligen inte psykiska besvär av skridskoåkning (jag avskyr bara all vintersport), men däremot ibland fysiska - jag blir nämligen alltid akut kissnödig så fort jag går in i en ishall.

3. Jag är otroligt fascinerad av alla typer av TV-program som handlar om konstiga sjukdomar, människor med märkliga intressen och böjelser (ni vet sådana som opererar om sig så att de ser ut som en katt och liknande) och alla program som handlar om att gå ner i vikt eller bli omgjord.

4. Jag har aldrig rökt. Inte ens ett litet bloss. Nej.

5. Jag känner mig alltid som en slashas och önskar att jag var lite mer piffig och orkade fixa med hår, naglar, smink och kläder.

6. Jag har aldrig åkt på charterresa.

7. När jag tycker riktigt synd om mig själv så är min bästa tröstmat "Lilla Menyn" och en glass med varm chokladsås på McD.

Ja, det var det!

Jag ska också skicka vidare utmärkelsen, men det är så otroligt svårt att välja när det finns så många kreativa bloggare där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar