tisdag 23 februari 2010

Västmanländskan goes shoppingblogg

Resultatet av Englands-shoppingen:
Ett solrosparaply från Calendar Girls till förmån för leukemiforskning.

BH:ar från Marks& Spencer, skor från Primark, armband från Peacock.
"One Good Turn" av Kate Atkinson från Waterstone.

Virkade fingerdockor (Fairtrade) till lilla T från John Rylands Library-shop.

Jeans och pyjamas till lilla T från Gap.

Plånbok från Fossil.

Fyndigast måste väl vara tygskorna för £2 (ca 24 kr), men jag är nog mest nöjd med plånboken. Jag behövde verkligen en ny och tyckte att jag hittade en riktigt fin.

9 kommentarer:

  1. Vad roligt att både hann shoppa så fina saker!

    SvaraRadera
  2. Saltis - ja, det var lite kul.

    Anna - portmonän behövde ju en kompis ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, det tycker jag verkligen.

    Och BH:ar på Marks & Spencer. Tänkte du på mig då? :)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vet att det låter lite skumt, men så var det ;)

    SvaraRadera
  5. Åh va fina saker, gillade oxå plånboken!

    SvaraRadera
  6. Ja, jag är helnöjd med "skörden" :)

    SvaraRadera