onsdag 30 juni 2010

4 kommentarer:

  1. Wohoo, det är så härligt att räkna ner!

    SvaraRadera
  2. Antar att du räknar ner till en grön påses ankomst med.... ;) Nu hoppas, hoppas, hoppas jag verkligen att den ena boken som jag väldigt gärna vill sända till dig kommer till mig per post idag så att den inte är försenad... Jag VET att påsen ska postas idag men jag hoppas du inte blir alltför ledsen om den blir någon dag sen?

    /Din nervöst-vid-brevlådan-väntande Hemliga Bokvän.

    SvaraRadera
  3. Sara - visst är det. Har du många dagar kvar?

    Bokvännen - visst väntar jag och längtar efter mit paket, men det rä ingen fara om det blir lite sent. Det är roligt att ha något att se fram emot.

    SvaraRadera
  4. Är det nedräkning till semestern?! Jag förstod inte först att det var en 4 i det tidigare inlägget men nu när jag ser 3:an förstår jag ju! :)

    SvaraRadera