söndag 20 juni 2010

Prinsessbröllop (del 2)


Så blev de då gifta till slut - kronprinsessan och hennes Daniel. Sydsvenskan levererade en specialbilaga fullspäckad med bilder och jag antar att damtidningarna kan leva gott på detta ett bra tag.
Vi firade mest svägerskan, men prinsesstårta blev det dagen till ära. Lite mer bröllopstittande än jag hade trott blev det för en del kalasgäster var nyfikna (ja, jag också), så vi så slutet av vigseln och en bit av kortegen. Vacker som en dag var hon vår kronprinsessa och de såg sannerligen lyckliga ut.
Framåt kvällen tittade jag också på sändningarna från middagen och mumsade på lite bröllopschoklad - alla ursäkter man kan komma på för att äta choklad är bra ursäkter ;)


2 kommentarer:

  1. Jag tittade på vigseln och sen så slängde jag ett öga då och då, emellan jobbet med altanen och grillmiddagen som följde. =)
    Var bröllopschokladen god?

    SvaraRadera
  2. Helt OK, som de goda bitarna i en Aladdinask.

    SvaraRadera