lördag 27 september 2008

En lista

Utmaning hos En mammas dag - Weronica

Vilken mat äter du ofta? Soppor av olika slag. Gärna med ostsmörgås till.
När du är på kalas är du den personen som sitter eller hjälper du till? Jag hoppas att jag alltid erbjuder mig att hjälpa till!
Var sitter du helst och bloggar? I arbetsrummet eller i soffan.
Köper du ofta trisslotter? Nej, aldrig.
Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? New York och Island.
Vilken kanal tittar du mest på? Kanske är det oftast 3:an eller 5:an.
Klädbutik? Älskar att titta på NoaNoa, men handlar sällan där. Just nu blir det oftast på Lindex.
Inredningsbutik? Älskar IKEA. Village har också mycket fint.
Godis? Gärna! :)
Stad? Jag gillar ju Lund supermycket. Och just nu längtar jag till London.
Dryck? Cola light
TV-serie? Cold Cases, Gilmore Girls, Ugly Betty och dans-såpor
Träning? Nja, inte så mycket. Lite mammabarn-gympa nu och långa och många promenader.
Bakverk? Ja tack!
Kaffe? Gärna. Med mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar