måndag 29 september 2008

Höstmode?

Var uppe på vinden och hämtade ner mina höst- och vinterkläder. Det känns ganska mysigt att ta fram stickade tröjor och mysiga halsdukar. Nu är ju inte jag någon modeslav precis, men man vill ju inte vara helt ute heller. Så vad är det som gäller i år? Någon färg somär ett måste?Manchester och stickat är väl alltid rätt på hösten, men hur funkar förra årets yllejacka med trekvarstsärmar och långa vantar till? Kan man använda sin ryska "babuska"-sjal i år eller är det helt ute? Och hur är det med den korta bruna skinnjackan med muddar - flipp eller flopp?

Jag får skaffa mig en såndäringa mode-tidning. Eller fråga Linda K.

2 kommentarer:

  1. jag kan absolut ingenting om mode men en kort skinnjacka kan väl aldrig vara fel?!

    SvaraRadera
  2. klart du ska använda det du har, låter kalasfint! :D

    SvaraRadera