måndag 15 september 2008

Här är mitt badrumsskåp

För ganska länge sedan cirkulerade det bilder på kylskåp i bloggvärlden. Nu är det viss dags för badrumsskåp. Här är mitt (och nej, jag har inte städat det innan jag tog bilden):




Ovanpå: vacker burk med badsalt (som jag fick som "pusta ut efter bröllopet"-present av vännen i Mörarp), korgar med hårgrejer från Granit och IKEA

Översta hyllan: hårfixgrejor (används sällan), massageolja (till gravidmagen som numera är borta) och tandvårdsgrejor

Mittenhyllan: Läppstift i smart plexi-förvaring från Åhléns, smink i plåtburk från Oriental Hotel i Bankok (innehöll jordnötter då den köptes), tops i keramikburk från Höganäs

Nedre hyllan: mer smink i fler plexi-burkar, rengörings- och ansiktskrämer, deo och parfymer.

Makens saker? Ja, den lilla vita tuben med grönt lock högst upp är hans ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar