måndag 21 september 2009

På tåg på väg mot Västerås

Bara för att man kan, så måste jag ju blogga lite från tåget. Jag är på väg upp till Västerås och jag hade tänkt hinne massor på den här tågresan - förbereda morgondagens författarmöte, läsa, blogga (en massa bokinlägg och fredagens show & tell), men efter att ha kollat det viktigaste jobbgrejorna har jag ägnat rätt mycket tid åt att titta ut genom fönstret (och att snegla på grannens film på skärmen bredvid).
Det är rätt skönt att bara sitta still och göra ingenting! Jag ska nog gå och skaffa en kopp kaffe och fortsätt med just det - ingenting ...

1 kommentar:

  1. Å jag älskar faktiskt att åka tåg!!!!!! UTAN barn...! ;-)
    Då kan man verkligen sitta och ta det lugnt. Filosofera lite och fika medan man ser landskapet fara förbi utanför fönstret. jag tycker det är rogivande.
    Hoppas det går bra med jobbandet i V-ås.
    kram!

    SvaraRadera