tisdag 29 september 2009

Show and tell: För att överraska mig måste du ...

Jag missade fredagstemat i bokmässeveckan, men tisdagsteman är ju också populära så jag kör lite Show & tell så här på tisdagskvällen.
Maisouis sista tema ut i september var: För att överraska mig måste du ...

Jag kan tänka mig flera saker som jag skulle bli överraskad av, men om man vill göra mig riktigt, riktigt glad just nu så skulle man kunna överraska mig med en resa!

Jag är otroligt ressjuk just nu - jag vill åka överallt och vartsomhelst. Jag är extremt sugen på England.
(jag hade ingen egen bild utan lånade den första somkom upp när jag googlade på London)
Men jag kan även tänka mig New York. Eller Berlin. Eller något varmt ställe med sol och bad. Och så vill jag ju alltid, alltid tillbaka till det vackra Island!
Skógafoss

5 kommentarer:

  1. Viken fantastisk bild från Isalnd!!! Förstår att det måste varit en underbar resa!
    Hit till MYC är du ju alltid välkommen!!!!! ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Att blir överraskad med en resa låter verkligen inte fel. Jag älskar också att resa. Hoppas du lyckas "lura" någon till att överraska dig :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Saltis - tack! :) Ja, Island är fantastiskt vackert. Kram!

    Maisoui - det hoppas jag också :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var en väldigt fin London-bild!

    SvaraRadera
  5. Anna - tyvärr har ju inte jag tagit den, men visst känns den väldigt mycket London!

    SvaraRadera