måndag 5 juli 2010

Fotograf finnes

En kompis till mig startar eget som fotograf. I söndags var vi på test-vernissage och tittade på vackra naturbilder. Men fokus kommer vara på bröllopsfoton och barnbilder i valfri miljö (alltså inte nödvändigtvis studio). Vi hade turen att få hjälp av vännen (och hennes man) med våra bröllopsfoton (här, här , här och här) och vi blev supernöjda. Så är det någon om är på jakt efter en duktig fotograf i Skåne så kan jag förmedla kontakten!

Jag är alltid så imponerad av människor som vågar satsa på sina drömmar. Lite avundsjuk blir jag också. Vi håller alla tummar!

2 kommentarer:

  1. Vad vackra bilderna var!!! Verkligen. Ni var superfina!
    Jag håller med om att man kan bli avundsjuk på de som verkligen vågar ta steget. Hoppas det går bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det ÄR imponerande och modigt. Att våga språnget... ja, det är lätt att bli lite avundsjuk ;)
    Har kompisen en hemsida odyl som det går att titta in på? (Inte för att jag söker fotograf utan för att det är kul och ofta inspirerande att se bilder).
    /Eva

    SvaraRadera