torsdag 8 juli 2010

Onsdagsnöje

Igår åkte jag och hälsade på fina kollegan i Anderslöv. För några år sedan skaffade hon ett sött hus lite utanför byn, men jag har inte lyckats ta mig dit tidigare. Men nu fick jag och lilla T smarrigt fika i den fina trädgården. Det är verkligen trevligt att träffas och hinna prata om sådant man aldrig hinner prata om på jobbet.

Redan på förmiddagen hade jag och lilla T hunnit med både barnteater i Borgarparken och ett dopp i plaskdammen. Men det var nära att vi missade teatern. Dottern var inte lika road av tanken som jag utan var fullt nöjd med att titta på mannen som snickrade på kolonilotten bredvid vårt hus.

2 kommentarer:

  1. Haha! Syrran har berättat att hon tog med mig till skansen när jag var liten. Jag ville bara vara hos kattungarna. Och det hade hon hemma!

    SvaraRadera
  2. Ja, det enkla är ofta det roligaste :)

    SvaraRadera