söndag 11 januari 2009

Kulturfyra: 2009 års första

Jag är lite sen med kulturfyran den här veckan, men här kommer den:

"Det här är den första kulturfyran år 2009. Den måste så klart handla om det nya året. Själv har jag fått tag på två biljetter till Jean Michel Jarres konsert i Stockholm. Att uppleva den konserten är en av de händelser jag verkligen ser fram emot i år."

1. Har du avgett något nyårslöfte?
Nej, inget alls faktiskt.

2. Vilken är den första boken du ska läsa eller har läst i år?
Har läst "Hon älskade" av Helena Henchen.

3. Vilken är den första filmen du har sett eller ska se i år?
Ja, det beror på vad de visar för filmer på barnvagnsbion den här säsongen.

4. Vilket kulturevenemang ser du mest fram emot i år?
Det blir nog lugnt för mig på den fronten i år, men kanske kommer jag att kunna åka på bokmässan detta år igenoch det är alltid kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar