tisdag 11 januari 2011

Award

Jag har fått en award av Amy på Mitt liv i text och bild. Tack snälla :)

En liten motprestation krävs i form av några frågor:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
What could be more absurd than to unify the sun with the stars?
(The Trouble with Physics av Lee Smolin)

Vad var det senaste du såg på tv?
Aktuellt

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n och maken som bläddrar i sin bok (den som nämns ovan) och sörplar te.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I eftermiddags när jag hämtade lilla T på dagis.

Vad har du på dig?
Linne och en gravid-kjol

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kung Caspian och skeppet Gryningen (Narnia)

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Jadå.

Sedan är det meningen att man ska skicka vidare till sju bloggar, men jag tycker alltid det är lite jobbigt att välja och jag vet att inte alla gillar sådana "utmaningar" (även om de kanske uppskattar awarden), så jag låter det vara så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar