söndag 2 januari 2011

Blä!

Fy, vilken jobbig natt. Jag har knappt sovit en blund. Lilla T verkar ha fått med sig en förkylning från Åre och har vaknat fler gånger och varit helt olycklig för att hon är täpp i näsan. Dessutom har hon en skrällande hosta. Så jag har vaknat, snutit, tröstat och klämt in mig på nedre sovkojen bredvid henne för att hon ska kunna somna om.

Men jag har inte somnat så obekvämt och trångt. Dessutom är detta tåg enormt skakigt, så det känns som att det är risk för att trilla ur sängen hela tiden. Men nu är vi bara en dryg timme från Lund och jag längtar verkligen hem till min egen säng.

3 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt!!! Hoppas ni kan vila ut allihop när ni är hemma. Och att Lilla T blir frisk snart.'Även här är det snorigt och hostigt värre. Tyvärr. Men så länge det inte är feber eller ngt med magarna får man var glad..! ;-)
    Och vi är ju hemma. Det är värre på tåg...!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Borta bra, men hemma bäst. Hoppas att ni snart piggar på er igen!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Saltis och Anna - tack för kramar och glada tillrop.

    SvaraRadera