onsdag 12 november 2008

En lista

Jag hittade en lista hos Skolfröken:

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: mitt knä på högstadiet tror jag
piercing: hål i öronen
sport: dans
husdjur: en kanin som jag inte minns namnet på
semester: husvagnssemester med största säkerhet
konsert: Carola i Västerås Folkets Park
kärlek: min lekiskompis Mickey

JUST NU:
äter du: inget
dricker du: kallt te
ska du: bädda sängen
lyssnar du på: November med Bo Kaspers Orkester
väntar du på: posten
tittar du på: dataskärmen
har på du på dig: svarta byxor och rosa amningströja

DIN FRAMTID:
barn: ja, har ju ett redan
giftermål: fixat
karriär: vill gärna hitta nya utmaningar så småningom

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: om man måste välja så tar jag kramar
kortare eller längre: vad? kramarna? Långa är mysigt
snygg mage eller snygga armar: gärna båda
busig eller lydig: lydig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: jodå
tappat bort glasögon/linser: nej
brutit ett ben: nej
rymt hemifrån: nej, det tror jag inte
röntgats: bara tänderna
krossat någons hjärta: det tror jag inte
nobbat någon (som haft känslor för dig): ja
gråtit när någon dött: absolut

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: nja, mer attraktion vid första ögonkastet
gud: nej
mirakel: nej
aliens: nej
magi: nej
ett himmelrike: nej
tomten: nej
änglar: nej
transformers: nej
(jag tror visst inte på något alls ...)

BLANDAT:
är du kär i någon? maken
önskar du att du bodde någon annanstans? nej
tycker andra att du är attraktiv? nja, jag hoppas ju att maken tycker det
dricker du? jodå, allt möjligt
använder du droger? räknas kaffe?
vilket schampo använder du? det som står i duschen för tillfället, ofta helt vanligt schampoo från matvaruaffären
vilken parfym använder du? ingen just nu (parfymfritt för dotterns skull), men annars Elisabeth Arden Green Tea
vad är du rädd för? att något ska hända min lilla flicka
gillar du att tvätta? ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar