måndag 2 februari 2009

Många utmaningar blir det ..

Ännu en utmaning. Också denna från Åsa.

Utmaningen går ut på att man öppnar "Mina Bilder", väljer mapp nummer 6, därefter väljer man bild nummer 6 i den mappen.

Sedan ska man berätta lite om bilden...
Det slumpar sig så att det är ett foto på mig själv från en resa till Paris med jobbet i maj 2000. Vi står i hissen på väg upp i Eiffelornet. Det är en kollega till mig som tagit fotot när jag inte alls var medveten om det. Det är en av de få bilder av mig som jag faktiskt gillar. Resan var trevlig - jag var ny på jobbet och tyckte att det var urlyxigt att få resa på arbetstid :)
Den som vill och orkar får känna sig utmanad.

2 kommentarer:

  1. det är en jätte-fin bild! och en rolig utmaning, den får jag nog försöka hänga på..

    SvaraRadera