måndag 16 februari 2009

Show and tell: närmast hjärtat

Leopardia uppmuntrade mig att haka på "show and tell"-utmaningen på fredagar på riktigt. Förra veckan kunde jag ju inte låta bli att planka det där med väskorna. Jag har inte helt listat ut hur det funkar, men förra fredagens tema var närmast hjärtat och det var Simone som valde det temat.

Jag är totalt förutsägbar och väljer att visa en bild på min lilla dotter. Ja, eller i alla fall en del av henne. Detta ögonblick ägde rum bara några dagar efter hon fötts och det stod redan klart vem som skulle finnas närmast mitt hjärta för all framtid.



Fler som bloggar på fredagstemat: Nilla, Anna, Desiree, Annika, Anne, Petra ,Anna-Saltis ,Millan, Anki, Marianne, Victoria, Lia, Cecilia, Marina, Marie, Strandmamman, Ulrika, Jemaya, MiaD, Ingabritt, maisoui, Moster Mjölgumpa, Erica, Taina, sparkling, Christel, ,emma, jennie, musikanta, sara, underytanjag, marskatten, lena w,

4 kommentarer:

  1. Himla fin tolkning och väldigt fin bild! Jag lägger in en länk till dig mest för att du ska finnsa med nästa fredag. Ganska få som kikar på temat nu.
    Du har gjort rätt i alla fall. Läka till mig (eller den som har temat, vi skiftar en månad på man) Skriv och visa gärna bilder alltså show and tell:-)
    Därefter vill det till att man är flitig och hoppar omkring hos andra och kommenterar, då får man kommentarer tillbaks:-)
    Du är varmt välkommen!

    SvaraRadera
  2. hej hittade hit tack vare Leopardias toppenblogg!
    KUL att du är med i temat!!
    Ska länka upp dig på fredag!
    Välkommen!
    FIN, FIN tolkning av veckans tema!!

    SvaraRadera