måndag 2 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av söta Klara:

Regler
Svara ärligt
Skicka testet till minst 4 pers.
Länka till de personerna
Skicka en kommentar till de personerna du har utmanat
Berätta vem som har utmanat dig

Ditt roligaste minne?
Oj, vad svårt. Kanske vårt bröllop.

Favoritmat?
Italienskt. Och ost!

Favoritfilm?
Det är olika vid olika humör, men The Eternal Sunshine of the Spotless Mind är riktigt bra.

Favoritbok?
Det är också olika beroende på humör. Idag svarar jag Händelser vid vatten av Kerstin Ekman.

Favoritfärg?
Brun

Mest pinsamma du har gjort?
Oj, det är så pinsamt att jag inte vågar skriva det här!

Bästa vänner?
De som är allra bäst vet vilka de är :)

Sötaste bebis?
Min egen så klart! :)

Livs största kärlek?
Maken!

Jaha, nu ska jag utmana några också. Svårt för Klara har utmanat många redan. Jag är helt enkelt så tråkigt att jag skriver att de som vil får känna sig utmanade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar