söndag 22 januari 2012

Den där semestern

Jag skulle ju berätta så mycket om vår semester, men jag kom av mig lite med jobbstart och sjuk dotter. Jag kan väl sammanfatta det hela som så att det var ett väldigt klokt beslut att åka iväg en vecka mitt i tristaste januari. Fint hotell (Dunas Maspalomas), bra mat (all inclusive ftw!), lagom varmt väder och glada barn :)

Ett lite bildkollage (går att klicka större).
Vid poolen spelades den här låten hela tiden,
så det känns som en signaturmelodi för veckan.

4 kommentarer:

  1. Det var det verkligen! Otroligt barnvänligt också. Lilla T älskade Bamseklubben och vi var på minidisko varje kväll :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket härligt kollage. Jag hade gärna tagit en sväng ner till Kanarieöarna igen!

    SvaraRadera
  3. Vad det ser härligt ut. Jag kanske skulle ta ut lite semester och rymma från alltihopa.

    SvaraRadera