tisdag 17 januari 2012

Söndagsångest!!!!!

Ja, alltså, jag vet att det är tisdag idag, men jag har ändå söndagsångest.
Av värsta sorten.
Det är tydligen så att jag ska börja jobba igen imorgon!

Jag trodde det var illa när jag började jobba efter föräldraledigheten med lilla T.
Men det här är ju ännu värre.
Sista föräldralediga dagen ever.
Och dessutom efter en härlig semestervecka.

Så nu får ursäkta mig.
Det blir nog ingen rapport från resan idag.
Jag är upptagen.
Ömsom vimsar jag runt och leta efter jobbsaker och vettiga kläder att ta på mig.
Ömsom sitter jag ner och är helt handlingsförlamad.

2 kommentarer:

  1. Det blir säkert bra bara du kommer in i det hela. Men visst förstår jag att det kan kännas konstigt och jobbigt. Men kanske lite lite kul också? Eller?

    SvaraRadera
  2. Inte så mycket just nu faktiskt, men jag hoppas jag kommer igång och börjar tycka det är skoj också.

    SvaraRadera