måndag 15 december 2008

Choklad i hela ansiktet!

Ja, det hade jag i lördags. Det var en födelsedagspresent från maken - Hot Chocolate ansiktsbehandling. Det låter väl som himmelriket för en chokladälskare?

Och det var det. Choklad eller inte - att bli masserad och ompysslad i 90 minuter är ju fantastiskt! Produkterna de använde hade alla choklad i sig på ett eller annat vis - ansiktsvatten gjort på kakaoblomman, krämer med kakaosmör och en ansiktsmask som såg ut som tjock chokladglasyr. Det luktade väldigt gott!

Tjejen som utförde behandlingen sa att det som var så bra med en chokladkur på utsidan var att man inte har något behov av att äta choklad sedan. Men jag vet inte jag. Jag blev allt lite sugen ;)

3 kommentarer:

  1. Nu måste då jag gå o hämta en chokladbit :)

    SvaraRadera
  2. Jo, här stickas det så stickorna ryker!!! :-D
    De jag stickade sönder var lite grövre och jag har fått nya idag ;-)

    SvaraRadera