måndag 11 april 2011

På fötterna igen!

Ja, egentligen har jag inte varit helt nere för räkning hela helgen, men jag var riktigt dålig i torsdags och fredags, men framåt fredag eftermiddag började antibiotikan kicka in och febern sjönk. Det var en "efter förlossnings"-infektion som ställde till det och även om jag fick tillbringa mycket tid både på torsdag, fredag och lördag i väntrum på olika mottagningar känner jag mig mycket tacksam över svensk sjukvård.

Jag fick ju ta det lungt även i helgen, men vi behövde inte ställa in våra helgplaner, utan kunde träffa både en och två uppsättningar vänner som kom på bebistittarfika. Dessutom dök svägerskan från Stockholm upp på blixtbesök och lånade en sovplats över natten och gosade med lille N.

Igår tog vi oss ut i vitsippsskogen igen och mötte upp med vännerna i Dalby (som också ville titta på bebis). Picknick i hagen, drakflygning och pinn-plumsande i bäcken - en riktigt härlig vårdag!

samma plats en vecka tidigare


barkbåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar