måndag 11 april 2011

Ser fortfarande illa

Jag har fortfarande inte fått mina glasögon!
Förra veckan ringde de och lämnade meddelande på mitt mobilsvar om att det var problem. eftersom jag var sjuk orkade jag inte ringa upp då, men när jag ringde i morse sa de att färgen jag beställt inte fanns. Inte den här gången heller!!!
Men är det inte konstigt att det tog dem så lång tid att upptäcka det?!? Speciellt då de lovat mig snabborder eftersom det blev strul med de förra bågarna.

Nu skulle de ringa runt och se om de kunde få utställningexemplaret från någon annan butik ...

2 kommentarer:

  1. Men vad är det för lustigkurre till optiker du går till?! Känns ju som en evighet sedan du berättade att du hade varit och provat ut glasögon 1:a gången. Det normala är väl en veckas väntetid.......jag hade gått till någon annan.......Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Jag valde en sådan där "billighetskedja" med flit. Ville inte lägga ner en förmögenhet på glasögon då det tydligen är så att man kan få synförämdringar under graviditet och amning och man rekommenderar egentligen inte att man byter glasögon då. Men mina är så repiga så jag var tvungen. Alltså tänkte jag att det var OK med ett par billiga nu, så kan jag byta sedan igen. Har hört andra som varit nöjda med den här optikern, så jag har nog bara haft väldig otur!

    SvaraRadera