onsdag 13 april 2011

Vårekipering

Det började bli hög tid att vårekipera lilla T. Overallen är alltför varm på soliga dagar och förra årets funktionsställ är för litet. Vi gjorde en liten rusning på Nova och kom hem med en vindjacka och en mössa från Po.P till lilla T. I en påse på vinden hittade vi flera par regnbyxor och två fodrade regnjackor som lilla T ärvt av sina kusiner i Stockholm, så när det gäller sådant är hon välförsedd. Nu ska vi bara hitta vårskor och ett par gummistövlar.



Vi handlade också amnings-bh och linne till mig och ett helt gäng med saker till maken. Han shoppar nästan aldrig, så det var välbehövligt.


Lille N fick inget - han är redan så välekiperad.








Presentkläder från Kappahl, Polarn O. Pyret, MeToo, Puma och Converse.

4 kommentarer:

  1. Lilla T är väl inte så gammal än så du har väl kvar en del babykläder, antar jag. Fast det är alltid roligt med lite nytt. Skorna är ju urgulliga!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hon kommer nog bli väldigt fin i nya jackan! Jag såg att hon hade min favoritjacka förra året. Den underbara gröna från Po.P. Jag köpte en till Gibson på sommarrean, och nu är den för liten så jag fick ju köpa en ny, likadan på Tradera. Jag ÄLSKAR starka färger...=) Men nu har han nog en aningens för mycket av ytterkläder faktiskt...

    SvaraRadera
  3. Vad bra! Isolde har den rosa varianten av den randiga PoP-tröjan (dock ej byxorna).

    SvaraRadera
  4. Musikanta - ja, vi har MASSOR kvar efter lilla T plus att vi fick vännernas alla bebiskläder. Men visst är det öndå roligt med nya finasaker som bara ät tänkta till lille N.

    Finelina - det gröna ÄR supersnygg, men variation förnöjer. Vi tog den grå och så har hon knallröda saker till. Det ser fint ut.


    Anna - de är väl söta! Funderar på en sådan tröja åt lilla T också. Ska bara bestämma färg ...

    SvaraRadera