fredag 3 december 2010

Julenkät

Hos Bokbabbel hittade jag en julenkät om böcker och lite annat:

1.Vilken bok önskar du dig i julklapp?
Arnaldur Indridassons senaste och den Dead in the Family ur True Blood-serien, men jag vill bara ha pocket i samma utgåva som jag har på resten.

2. Om du fick ge en bok till vilken känd person som helst, vilken person skulle du välja och vilken bok? Skriv gärna varför.
Oj, det var ju jättesvårt. Kommer inte på någon just nu ...

3. Nämn en bok som du tänker ge bort i julklapp.
Njaej, jag vill inte avslöja en juklapp ju!

4. Har du någon jultradition som du följer varje jul?
Det har ju blivit lite ändringar på senare år eftersom jag firar med min mans familj vartannat år - och de firar ju lite fel ;)
Men jag brukar få en Eva-present på julaftons morgon av min mamma.

5. Vad har du alltid på ditt julbord?
Jag har ju förmånen att äta julbord borta och fixar inte så mycket julmat själv, men jag vill inte gärna vara utan Jansson. Och goda ostar.

6. Vad önskar du dig i julklapp förutom boken i fråga ett?
"Pyssla om dig själv"-saker är alltid mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar