torsdag 16 juni 2011

Pussel

På frågan om hur många barnvagnar man får in i POP:s lilla butik i centrala Lund när det är rea är svaret - alldeles för många!
Det var som ett sådant där spel där man flyttar runt brickor för att kunna titta på något. Det är dessutom en extra stor bedrift med tanke på hur otillgänglig butiken är med en trång dörr och trappor. Smart när man säljer barnkläder, va?

Jag gjorde några fynd i alla fall, men sedan blev jag lite trött på alla snygga mammor med Bugaboo-vagnar. Jag tog min bebis i den gamla hederliga Emmaljungan och gömde mitt ofixade jag på caféet tvärs över gatan.



Update: Åsa efterlyste bild på shoppingfynden. Det kommer här. Randig tröja, lila kofta och strumpbyxor till lilla T. Body och byxor (ej avsedda att bäras samtidigt) till lille N


2 kommentarer:

  1. Gjorde också några fynd! Det var dock inte lika trångt men så valde jag just den butiken med bara ett plan och med många kvadratmeter!

    SvaraRadera