tisdag 11 oktober 2011

Hur tänkte jag?

Sitter här och läser bloggar. Kommenterar lite här och där. På ganska många bloggar måste man skriva in sitt namn och bloggadress varje gång man kommenterar.

Det verkar speciellt gälla Blogger och det känns lite fånigt eftersom jag själv använder det bloggverktyget och har en användare. Men, men ...

Det är då man börjar fundera över sitt eget bloggnamn. Hur tänkte jag egentligen när jag skaffade ett sådant långt bloggnamn! Och så är så lätt att krånga till ...

Västnamländska
Västmamländska
Västmanländksa
Västmanmändska

6 kommentarer:

  1. Ja, hur tänkte du? =)

    Jag tycker också det är fånigt att man måste fylla i hela, hela, hela tiden. Eller logga in, men det brukar oftast inte funka på blogger. Inte heller funkar det när man kryssar i de där "kom ihåg mig"-rutorna heller... Irriterande!

    SvaraRadera
  2. Haha... fast det funkade här hos dig. Jag behövde varken fylla i eller logga in! =)

    SvaraRadera
  3. Ja, det är lite jobbigt det där med att alltid fylla i namn och adress. Särskilt om man vill kommentera samma blogg, på olika inlägg - varför kommer inte bloggen "ihåg" en? För min egen del har jag ju inte så långt namn att fylla i, däremot har jag lyckats snurra till bokstäverna i bloggadressen så den hänvisat till någon annans blogg! :-)

    SvaraRadera
  4. Finelinan - bra att det funkar. Jag har tyvärr inte samma tur hos dig.

    Malin - precis, det borde väl inte vara så svår för bloggen att komma ihåg.

    SvaraRadera
  5. Haha, men oftast "minns ju" datorn, i alla fall på vissa sajter

    SvaraRadera