torsdag 24 mars 2011

Drömmer om sommarkläder

Jag märker att ju större jag blir, desto mer tänker jag på alla nya kläder jag skulle vilja ha när bebismagen är borta.

Nu bor jag mer eller mindre i gravidtights och en härligt mjuk grå trikåklänning som jag lånat av kollegan J. Men jag känner mig inte precis piffig i någonting just nu ;)

I tisdags var jag tvungen att hålla mig borta från lägenheten en stund och eftersom jag inte kan ta mig så lång till fots tog jag bilen och haltade in till sofforna på Kahls KaffeNova.
Då tittade jag länge på den här söta klänningen i Lindex skyltfönster. Kanske inte det mest funktionella för amning eller i sandlådan (där jag antagligen kommer att tillbringa mest tid i vår och sommar), men precis så där fräsch och somrig skulle jag vilja känna mig.
(men det blev inget shoppat utom ett läppglans och en liten present till maken)

4 kommentarer:

  1. Jättesöt klänning. Och snart kan du ha den. Du kan ju välja att ha den när du inte ska till sandlådan och det där med amningen, ja det löser sig nog...........Vill man så kan man brukar ju de vise säga ;))

    SvaraRadera
  2. Om den finns kvar när magen är borta ska jag nog testa hur den ser ut på.

    SvaraRadera