måndag 26 december 2011

Annadag jul

8 kommentarer:

  1. I Karlskrona har de sålt saffranssemlor sen iaf lucia, säkert ända sen 1a advent, men då var vi inte i landet än... Galet!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha!

    Och jag gillar ju inte ens semlor så jag tycker absolut att det är för tidigt. :-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Cosmopolitan - jo, jag har också sett saffranssemlor. Jag tror till och med att jag ondgjorde mig över dem här på bloggen.

    Katarina - jag äter gärna en eller två, men i februari när det är dags.

    SvaraRadera
  4. Inte på annandagen när man bara precis svalt julmaten.

    SvaraRadera
  5. Ååh... jag gillar vanligtvis semlor. Men så här års gör de mig mest bara illamående. De ska ju komma i februari, när man behöver lite uppmuntran i den grå vardagen!

    SvaraRadera
  6. Jag fick reklam från Banérbageriet den 22 om att man kunde köpa två semlor för priset av en...

    SvaraRadera
  7. Anna - du har väl uppdämt behov ;)

    Finelinan - precis så tycker jag.

    Anna - alltför tidigt!

    SvaraRadera