onsdag 7 december 2011

Sjukläger

Ja, jag vet att det börjar bli tjatigt med allt detta prat om sjukdom här på bloggen. Idag är det så illa att jag också känner mig dålig - hosta och jätteont i halsen. Jag hoppas jag blir frisk tills på fredag när det är dags för julfest.

Jag har lilla T hemma idag. Hon är egentligen inte sjuk, men hon jobbade så hårt imorse för att övertyga mig om att hon hade feber och skulle få vara hemma att jag inte hade hjärta att släpa iväg henne till dagis. Kanske behöver hon en dag hemma bara.

Den där lilla glimten av energi jag kände häromkvällen känns väldigt långt borta nu ....

4 kommentarer:

  1. Lilla T ... så gulligt. Hon behövde nog bara en dag i lugn och ro.

    Hoppas att ni kryar på er snabbt som attan.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det börjar bli himlans tjatigt, så nu får ni se till att bli FRISKA på momangen!! =)

    SvaraRadera
  3. Å hoppas så att ni kryar på er hela familjen. Här är som sagt också sjukt. men E gick till dagis idag. Och igår. Hostar gör hon dock som om hon rökt 15 paket cigarrer ungefär. Det HAR hon INTE... Om du nu undrade ;-)
    Själv känner jag mig hängig så det blir en långsam dag hemma idag.
    Krya på dig!!!!!

    SvaraRadera