onsdag 2 mars 2011

I väntans tider

Det kan mycket väl vara så att jag har gift mig med världens bäste man!

För att skämma bort mig och för det inte ska bli trist att vänta på vår bebis ankomst har han fixat en "adventskalender" åt mig, men ett paket om dagen (och ett par extra "om-utifall-att") fram tills dess att barnet ska komma.

Jag blir barnsligt glad av paket och alldeles varm i hjärtat av omtanken. Tack älskling!



Wikipedia: Advent kommer av latinets adventus [...] som betyder [...] ankomst.

9 kommentarer:

  1. Men ÅÅÅÅ vad GULLIGT!!!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint. Och vilken fin man! :)

    SvaraRadera
  3. Lyllos dig! Håll fast vid honom. ;-)

    P.S Du är medveten om att jag och andra nyfikna vill veta vad det är i paketen? ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara instämma:)
    Honom släpper jag inte i första taget.

    Amy - jag lovar att lämna lite rapporter ;)

    SvaraRadera
  5. Kan bara instämma med övriga. Vilken fin och omtänksam man, bara komma på en så lysande idé :). Paketrapportering är ju inte så dumt heller ;))

    SvaraRadera
  6. Men vilken underbar idé och man! Det måste jag tipsa Peter om till nästa gång!

    SvaraRadera
  7. Men hur har du hittat denna underbara man!!! Lyckliga du!

    SvaraRadera