måndag 9 maj 2011

And the winner is ...

Först ber jag om ursäkt för att jag är sen med detta inlägg. För alla satt väl som klistrade vid bloggen klockan fem igår ;)

Det var för övrigt en ovanligt dum tid av mig att välja eftersom vi är mitt uppe i kvällsmatsbestyren och att det sällan är lungt här före halv åtta-åtta. Nåväl.

Sen klurade jag på hur man gör själva lottningen, men löste det så att jag bad maken (som inte hade läst inlägget eller kommentarerna och således inte visste vad det rörde sig om) att säga en slumpvist utvald siffra mellan 1 och 15 (för det var 15 personer som hade kommenterat) och då sa han 7.

Och den 7:e kommentaren var från ... (trumvirvel) ... Anna, Fair and True.
Stort grattis!

Paketet kommer med posten.

1 kommentar:

  1. Vilken kul överraskning så här på en måndag (jag hade missat att du hade sagt kl 17 så jag satt inte och väntade...)! Och på Isoldes fyramånaderdag också! :) Kan inte minnas att jag vunnit någon bloggtävling förut, förutom en men då fick alla pris :)

    kram!

    SvaraRadera